Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Τεχνικές Προδιαγραφές
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(610)
Επιστημονικό άρθρο
(610)
Τεκμήριο συνεδρίου
(610)
Άρθρο συνεδρίου
(610)
Χρονολογία
2020 - 2024
(186)
2015 - 2019
(424)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(175)
Ελληνική γλώσσα
(435)
Φορέας / συλλογή
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
(610)
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
(610)
Επιμέρους συλλογή
Συμπόσιο: Θέματα Διδακτικής των Θετικών Επιστημών
(4)
Εισηγήσεις
(593)
Κεντρικές Ομιλίες
(2)
Συμπόσιο
(11)
Συνέδριο
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
(610)
Τύπος τεκμηρίου
info:eu-repo/semantics/article
(610)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(610)
Θέμα
: Εκπαίδευση Προσφύγων
(1)
: προσδοκίες, δεύτερη ανάγνωση, αναδιατύπωση
(1)
"pathogenic" left-handedness
(1)
"παθογενής" αριστεροχειρία
(1)
18ANO
(1)
18ΑΝΩ
(1)
2E
(1)
abilities
(1)
abroad programs
(1)
academic achievement
(2)
Academy
(1)
accelaration/ enrichment
(1)
Acceleration
(1)
Accessibility
(1)
accessible material
(1)
achievement emotions
(1)
Achievement goals
(1)
active learning
(1)
activities
(1)
ADDIE Model
(1)
ADHD
(18)
ADHD Strategies
(1)
adolescence
(2)
adolescent
(1)
adolescents
(1)
adults with disabilities
(1)
adult training
(1)
advantages
(1)
aesthetic experience
(1)
age-related differences
(1)
aggression
(2)
Aggressive and Prosocial Behavior
(1)
Aggressiveness
(1)
algorithm
(1)
American educational policies
(1)
American learning models
(1)
American learning theories
(1)
Ancient Corinth
(1)
Ancient Greek
(1)
Anxiety disorders
(1)
Applied Analysis of Behavior
(1)
Applied Behavior Analysis
(1)
Art
(1)
Arts
(1)
ASD
(1)
ASPAITE
(1)
Asperger’s syndrome
(1)
Assessment
(1)
Assistive Technology
(1)
Athlete
(1)
Attention
(1)
Attention deficit
(1)
Attention Deficit Disorder - Hyperactivity Disorder
(1)
Attitudes
(1)
Attitudes towards school
(1)
Augmented Reality
(1)
August 1921
(1)
Augustus
(1)
Authentic Evaluation
(1)
Autism
(5)
Autism Spectrum Disorder
(1)
Autism spectrum disorders
(1)
Autism Spectrum Disorders effectiveness
(1)
Autism spectrum disturbance
(1)
Autistic Spectrum Disorder
(1)
Autistic Spectrum Disorders
(1)
Autonomy
(1)
Battle of Sakarya
(1)
Behavior
(1)
behavioral problems
(2)
Bilingualism
(1)
Bullying
(1)
Capacity of Memory
(1)
case study
(3)
causes
(2)
cerebral palsy
(3)
Characteristic
(1)
characteristics
(3)
charisma
(8)
Charisma (talents)
(1)
Charismagifted children
(1)
charismatic children
(2)
Charismatic Leadership
(1)
Charismatic students
(1)
child
(3)
Child abuse
(1)
Childhood
(1)
children
(2)
Children's drawing
(1)
Children's Paintings
(1)
Choice Reaction Time
(1)
Citizenship
(1)
Cognitive-Behavioral Therapy
(1)
Cognitive potential
(1)
Coins
(1)
Collaboration
(1)
Collaboration Practices
(1)
Colors
(1)
Commitment
(1)
communication
(3)
Communication and implementation practices
(1)
Communication skills
(1)
Computer
(1)
Computer-aided learning
(1)
conceptual knowledge
(3)
conflict management
(2)
constructivism
(2)
Continuing Motivation
(1)
Contribution
(1)
Cost
(1)
counseling
(2)
creative thinking
(3)
creativity
(4)
critical thinking
(3)
Cross-cultural education
(1)
Cross-Thematic Curriculum (DEPPS)
(1)
curriculum
(4)
Curriculums
(1)
Custody
(1)
Data Processing
(1)
delinquency
(3)
DEPPS
(1)
depression
(5)
DEPY
(1)
development
(3)
Diagnosis
(2)
Diagnostic Criteria
(1)
Diaspora
(1)
Didactic Methodology
(1)
Differential Enhancement
(1)
Differentiated Education
(1)
Differentiated instruction
(1)
differentiated teaching
(4)
differentiation
(2)
Difficulties
(1)
Digital Collections
(1)
Digital Information and Communication Technologies
(1)
Digital platform Meli
(1)
Digital Storytelling
(1)
disability
(3)
Disabled People
(1)
Discrete Testing Teaching
(1)
Diversity
(1)
Don Quixote
(1)
Down sye
(1)
Down syndrome
(1)
Dysanagnosia
(1)
Dyscalculia
(1)
dyslexia
(8)
Dysorthography-Dysgraphia
(1)
Dysxlexia
(1)
early intervention
(2)
Early Mathematical Competence
(1)
education
(14)
Educational Assessment System for Teachers
(1)
Educational Diversity
(1)
Educational Groups
(1)
educational leadership
(2)
Educational Legislation
(2)
Educational management model
(1)
educational policies
(3)
educational programs
(5)
Educational Reform
(1)
Educational software
(1)
Educational System
(1)
Educational Technology
(1)
Education Management
(1)
educator
(2)
Efficiency
(1)
Elderly
(1)
Elli Alexiou
(1)
emotional development
(4)
emotional intelligence
(4)
Emotional Resilience
(1)
emotions
(3)
empathy
(2)
empowerment
(3)
England
(1)
English
(1)
Enlightment
(1)
Enriched Teaching
(1)
Enrichment
(1)
Environmental Education Institutions
(1)
EPPAIK
(1)
Europe
(1)
European policies
(1)
European schools
(1)
European Union
(1)
evaluation
(2)
Excellence
(4)
Executive Functions
(2)
experiential activities
(2)
Experimental Schools
(3)
Eίδωλο
(1)
Fairytale
(1)
family
(4)
Feelings
(1)
Finland
(3)
Flexibility of Visual Attention
(1)
Folk Culture
(2)
Foreign Language
(1)
Foreign Languages
(1)
fractions
(2)
Free play
(1)
Friendship
(1)
Functional cerebral asymmetry
(1)
game-based learning
(2)
gender
(3)
Geometry
(1)
German Idealism
(1)
Gifted
(3)
Gifted/Charismatic students
(1)
gifted children
(13)
Gifted girls
(1)
Gifted kids
(2)
giftedness
(11)
gifted students
(10)
Gifted students’ education
(1)
Goodfeel, μπράιγ μουσικός κώδικας, πρόβλημα όρασης
(1)
Greece
(1)
Greek
(1)
Greek educational system
(1)
Greek language
(1)
Greek legislation
(1)
Greek supportive system
(1)
Grief
(1)
Group
(1)
handedness
(2)
hand preference
(2)
Handwriting
(1)
Health Education
(1)
Hellenic Minstry of Education
(1)
Higher Education
(1)
Higher Learning Competences
(1)
High functioning autism
(1)
High Intellectual Potential
(1)
Hippotherapy
(1)
Homer’s epic poems
(1)
Human Resources
(1)
hyperactivity
(2)
ICT
(5)
Identification
(2)
Identity and Difference
(1)
Immigrants
(1)
Impulsivity
(1)
Inattention
(1)
inclusion
(3)
Inclusion Possibilities
(1)
inclusive education
(2)
Independent living
(1)
Indicator of Spelling Accuracy
(1)
Individuality.
(1)
Inequality
(1)
Influence of sex
(1)
Information and Communication Technologies
(1)
Information and Communication Technologies (ICT)
(1)
Information Processing Theories
(1)
Innovation
(2)
Integration
(1)
intelligence
(8)
intercultural education
(3)
Interculturalism
(1)
interdisciplinarity
(2)
Interdisciplinary
(1)
interdisciplinary approach
(2)
International Organizations
(1)
Internet
(1)
Interpersonal closeness
(1)
intervention
(2)
interventions
(3)
INTJ
(1)
Japan
(1)
Justice
(1)
Juvenile delinquency
(1)
Juvenile offenders
(1)
Katina Papa
(1)
Kemal
(1)
KETHEA
(1)
Keywords: Intellectual ability
(1)
Kindergarten
(1)
Kindergarteners
(1)
Kinetical Disabilities
(1)
Knowledge
(1)
Label
(1)
Labor Incentive Questionnaire
(1)
Labor Incentives
(1)
Leader
(1)
Leadership
(4)
learning
(2)
Learning approaches
(1)
learning difficulties
(9)
Learning difficulties in mathematics
(1)
Learning Disabilities
(2)
legislative framework
(2)
Liberty # equality
(1)
Lines
(1)
literature
(2)
Logical-Mathematical Thinking
(1)
Loss
(1)
Mainstreaming
(1)
Management
(1)
Management and Development of Human Resources
(1)
Massive Open Online Courses
(1)
Mathematical Literacy
(1)
mathematical skills
(2)
mathematics
(3)
Mathematics Deficits
(2)
Mathematics Lab
(1)
Mathematics teaching
(1)
Maths and Art
(1)
Maths lab
(1)
Maths’ Exhibitions
(1)
Mental Difficulties
(1)
mental retardation
(2)
Michel Foucault
(1)
Mind Wandering
(1)
Ministry of Culture
(1)
Models and Experimental schools
(1)
Montessori
(1)
morphological awareness
(2)
Mother tongue and second language
(1)
motivation
(4)
multicultural education
(2)
multiculturalism
(2)
Multicultural School
(1)
Multi-sensory Teaching
(1)
Municipal Day Care Centers
(1)
Museums
(1)
Music therapy
(1)
Mαθησιακές Δυσκολίες
(1)
Mάχη Σαγγαρίου
(1)
Natural Science
(1)
needs
(2)
Negotiation
(1)
Neural sciences
(1)
Neurosciences
(1)
New Public Management
(1)
New Technologies
(4)
New technology
(1)
NGOs
(1)
novel
(2)
Numerical ability
(1)
Nutrition
(1)
Occupational therapy
(1)
Odyssey
(1)
OMEKA
(1)
Opinions
(1)
Oppositional defiant disorder
(1)
Organizational Culture
(1)
Outlines
(1)
Painting
(1)
Paradigm
(1)
Parallel Support
(1)
parental perceptions
(2)
Parent counseling
(1)
Parents
(2)
perfectionism
(2)
Performance
(1)
PERGAMOS
(1)
Philology
(1)
Philosophy for children
(1)
phonological awareness
(2)
Physical education
(1)
Piaget
(1)
Pictorial cards
(1)
Play
(1)
Pluralism, Information Society
(1)
Portfolio
(1)
Postdramatic theatre
(1)
Poverty and child
(1)
Practices
(1)
Preschool
(1)
Preschool Age
(2)
Pre-school Age
(1)
Pre-school Class
(1)
preschool education
(2)
Pre-school education
(1)
prevention
(3)
primary school
(2)
Primary school’s students
(1)
Principal
(1)
Problems
(1)
problem solving
(2)
procedural knowledge
(3)
Professional Counseling
(1)
Professional design for people with special needs
(1)
professional development
(2)
Prognosis
(1)
programs
(2)
Projective Tests
(1)
Prop decks
(1)
Proposals
(1)
Psychopathology
(1)
Psychosocial development
(1)
Psychosocial support
(1)
Questionnaire of General Health- 28
(1)
Reading
(1)
reading ability
(2)
Reading comprehension
(1)
Reform
(1)
Refugee Education
(1)
Reggio Emilia
(1)
Research data
(1)
Resilience.
(1)
Rubik’s Cube
(1)
school
(9)
School Activities
(1)
School Administration
(1)
School Advisor
(1)
School bullying
(1)
school climate
(2)
school improvement
(2)
School Leadership
(1)
School Managers
(1)
school performance
(3)
secondary school
(2)
Self-Defining Theory
(1)
self-efficacy
(2)
Self-esteem
(2)
Self-evaluation of educational work
(1)
Self-fulfilling prophecy
(1)
self-image
(2)
Short-term (working) memory
(1)
skills
(2)
social development
(2)
Social - emotional learning
(1)
Social History
(1)
socialization
(2)
social pedagogy
(2)
social skills
(5)
Social Stories
(1)
Social transactions
(1)
Sociogram
(1)
Space
(1)
Special Coach - Coach
(1)
special education
(10)
special educational needs
(2)
special education teachers
(2)
Special educators
(1)
Special features
(1)
Specialists
(1)
Special Learning Difficulties
(2)
Special Needs Education
(1)
Specific Learning Difficulties
(2)
Speed of Visual Attention
(1)
Sports
(1)
Staff Functions
(1)
Stages of Painting Skills
(1)
STEM
(2)
Sternberg
(1)
Strategies
(1)
stress
(2)
Stress Management Techniques for Students
(1)
Stress of Maths
(1)
students
(3)
Student-teacher relationship
(1)
Suggestions
(1)
Suicide
(1)
Support
(1)
Support Coaching - Coaching
(1)
Supportive technology
(1)
Syllabic awareness
(1)
symptoms
(2)
T.S.
(1)
Talent
(3)
Tasos Athanasiadis
(1)
Teacher
(1)
Teacher Acceptance-Rejection
(1)
Teacher representations
(1)
Teacher role
(1)
teachers
(6)
Teachers' perceptions
(1)
Teaching
(1)
Teaching Games for Understanding
(1)
teaching interventions
(2)
Technical Culture
(1)
Technology
(1)
TESOL
(1)
Tessellations
(1)
Theater
(1)
Theatrical play
(1)
Theory of Mind
(1)
Third High School Students
(1)
TISIPfSEN
(1)
Tourism
(1)
Traditional music
(1)
Transformation Learning
(1)
Transitional schools
(1)
treatment
(2)
Treatment teaching approaches for autism
(1)
Truth
(1)
Turner Syndrome
(1)
Tutors
(1)
Twice exceptionality
(1)
Typical Development
(3)
Tαλέντο
(1)
Ultimatum Game
(1)
Understanding
(1)
United Kingdom
(1)
User interface
(1)
victim
(2)
Victimization
(1)
violence
(2)
Vocabulary
(1)
Vocational Education and Training
(1)
Vygotsky
(1)
Waldorf
(1)
Way of intervention
(1)
Working Memory
(2)
Work Memory
(1)
Writing
(1)
Writing of textbooks
(1)
ανάγνωση
(3)
αναγνωστική ικανότητα
(2)
αναγνωστική κατανόηση
(2)
αναλυτικό πρόγραμμα
(2)
αναπηρία
(2)
ανάπτυξη
(2)
Ανίχνευση
(2)
αντιλήψεις γονέων
(2)
αξιολόγηση
(4)
Αριστεία
(5)
Αυτισμός
(5)
αυτοεικόνα
(3)
αυτοεκτίμηση
(2)
βιωματικές δραστηριότητες
(2)
γονείς
(2)
Δ.Ε.Π.Υ.
(2)
Δεξιότητες
(2)
ΔΕΠΥ
(2)
ΔΕΠ-Υ
(10)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(3)
δημιουργική σκέψη
(3)
δημιουργικότητα
(4)
Διάγνωση
(2)
διαδικαστική γνώση
(3)
διαθεματική προσέγγιση
(2)
διαθεματικότητα
(2)
διαπολιτισμική εκπαίδευση
(4)
Διαπολιτισμικότητα
(3)
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
(3)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(7)
διαφοροποιημένη εκπαίδευση
(2)
διαφοροποίηση
(2)
δυσαριθμησία
(2)
δυσλεξία
(9)
εγκεφαλική παράλυση
(4)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(2)
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(3)
ειδική αγωγή
(9)
εκπαίδευση
(15)
εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών
(3)
εκπαιδευτικά λογισμικά
(2)
εκπαιδευτικά προγράμματα
(3)
εκπαιδευτικές πολιτικές
(2)
εκπαιδευτική ηγεσία
(3)
Εκπαιδευτική Νομοθεσία
(2)
εκπαιδευτικοί
(7)
εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής
(3)
εκπαιδευτικό παιχνίδι
(2)
εκπαιδευτικός
(3)
ενδυνάμωση
(3)
εννοιολογική γνώση
(3)
Ενσυναίσθηση
(4)
ενσωμάτωση
(4)
επαγγελματική ανάπτυξη
(2)
Επιθετικότητα
(2)
επικοινωνία
(3)
επίλυση προβλήματος
(3)
επιμόρφωση
(2)
Επιτελικές Λειτουργίες
(2)
Ευρώπη
(2)
Ευφυΐα
(3)
εφηβεία
(2)
Έφηβοι
(2)
ηγεσία
(3)
Θέατρο
(2)
θεραπεία
(2)
Θυματοποίηση
(2)
θύτης
(2)
ικανότητες
(2)
Καινοτομία
(2)
καλές πρακτικές
(2)
κατάθλιψη
(4)
κινητική αναπηρία
(2)
κίνητρα
(4)
κίνητρα μάθησης
(2)
κλάσματα
(2)
κοινωνικές δεξιότητες
(6)
κοινωνική ανάπτυξη
(2)
κοινωνική παιδαγωγική
(2)
κοινωνικοποίηση
(2)
κριτική σκέψη
(2)
Λαϊκός Πολιτισμός
(2)
μαθηματικά
(4)
μαθηματικές δεξιότητες
(2)
Μαθηματικό Εργαστήρι
(2)
μάθηση
(2)
μαθησιακές δυσκολίες
(10)
μαθητές
(2)
μελέτη περίπτωσης
(3)
μνήμη
(3)
μορφολογική επίγνωση
(2)
Μουσικοθεραπεία
(2)
μυθιστόρημα
(2)
Νέες Τεχνολογίες
(4)
νηπιαγωγείο
(2)
νοημοσύνη
(4)
νοητική αναπηρία
(4)
νοητική υστέρηση, αυτονομία, μετάβαση
(2)
νομοθετικό πλαίσιο
(2)
Ξένες Γλώσσες
(2)
οικογένεια
(4)
παιδί
(3)
παιδιά
(2)
παραβατικότητα
(4)
παραγωγή γραπτού λόγου
(2)
παρεμβάσεις
(3)
παρέμβαση
(3)
Πειραματικά Σχολεία
(3)
πολυπολιτισμικότητα
(2)
προβλήματα συμπεριφοράς
(2)
προγράμματα
(2)
προγράμματα παρέμβασης
(2)
Προσχολική Αγωγή
(3)
Προσχολική Ηλικία
(3)
προτίμηση χεριού
(3)
πρώιμη παρέμβαση
(2)
Στάσεις
(2)
στήριξη
(2)
στρατηγικές
(3)
στρατηγικές ανάγνωσης
(2)
Συμβουλευτική
(3)
Συμβουλευτική γονέων
(3)
συναισθήματα
(3)
συναισθηματική ανάπτυξη
(5)
συναισθηματική νοημοσύνη
(3)
συνεκπαίδευση
(3)
συνεργασία
(3)
σχολείο
(7)
σχολές γονέων
(2)
σχολική βελτίωση
(2)
σχολική επίδοση
(3)
σχολική ετοιμότητα
(2)
σχολική τάξη
(2)
σχολικό περιβάλλον
(2)
Ταλέντο
(2)
τμήμα ένταξης
(2)
ΤΠΕ
(5)
υπερκινητικότητα
(2)
υποεπίδοση
(3)
φιλαναγνωσία
(2)
Φινλανδία
(3)
φύλο
(2)
χαρακτηριστικά
(4)
χαρισματικά παιδιά
(13)
χαρισματικοί
(3)
χαρισματικοί μαθητές
(11)
χαρισματικότητα
(23)
1 - 30 από 610 αποτελέσματα
Παιδικό σχέδιο και παιδικός νουc
Δημιουργός:
ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η τεχνική της αυτονομίας και η αρχή της εμβάθυνσης στην εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών μέσα από ένα μάθημα με θέμα το νερό.
Δημιουργός:
ΚΑΤΩΠΟΔH, ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΛΑΓΟΥ, ΚΕΛΛΥ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Επίδραση της εκπαίδευσης στην εκδήλωση παραβατικής συμπεριφοράς από ανήλικους
Δημιουργός:
ΓΕΡΟΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ, ΠΑΡΟΥΣΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΟΦΙΑ, ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Special teaching methodology TISIPfSEN and severe learning disabilities., Ειδική διδακτική μεθοδολογία ΣΑΔΕΠΕΑΕ και σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες.
Δημιουργός:
ΠΑΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ, ΔΡΟΣΙΝΟΥ-ΚΟΡΕΑ, ΜΑΡΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων με αυτισμό ή/και νοητική αναπηρία: Οι αντιλήψεις των γονέων
Δημιουργός:
ΤΣΑΓΚΑΛΙΔΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Μια θεωρητική προσπάθεια μετάβασης από τον όρο γλωσσική ικα-νότητα στον όρο κριτική γλωσσική ταυτότητα στο πλαίσιο ανάδειξης της γλωσσικής χαρισματικότητας των μαθητών
Δημιουργός:
ΣΟΥΒΛΙΔΗ, ΜΑΡΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Νευροεπιστήμες στην Εκπαίδευση: Κατοπτρικοί νευρώνες και ενίσχυση της ενσυναισθητικής ικανότητας των μαθητών
Δημιουργός:
ΤΣΑΤΗΡΗ, ΜΑΡΙΑ, ΚΟΥΜΖΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Εκπαιδευτικές πολιτικές για χαρισματικούς μαθητές στην Αγγλία και τη Φινλανδία. Συγκριτική μελέτη.
Δημιουργός:
ΚΙΟΡΟΓΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΤΕΝΤΖΕΡΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΤΟΥΜΠΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Πρόταση εκπαιδευτικού προγράμματος χαρισματικών μαθητών στην Ιστορία
Δημιουργός:
ΚΟΝΤΟΣΤΑΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ-ΖΩΗ, ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ, ΔΙΑΜΑΝΤΟΥΛΗ, ΙΩΑΝΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων «Μια βόλτα στην Αγορά» 2015-2016
Δημιουργός:
ΠΙΠΠΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Τα άτομα με κινητικές αναπηρίες σε μυθιστορήματα ελληνικής παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας
Δημιουργός:
ΣΚΑΡΠΑ, ΗΛΕΚΤΡΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο σχολικός εκφοβισμός ως παράγοντας κινδύνου παραβατικής συμπεριφοράς στην ενήλικη ζωή
Δημιουργός:
ΣΙΟΥΤΗ, ΖΩΗ, ΤΟΛΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Χαρισματικοί Μαθητές - Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Δημιουργός:
ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΚΑΡΑΝΤΖΙΚΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΥΒΟΝΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Τα επιμορφωτικά κίνητρα των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση των αναγκών των δίγλωσσων μαθητών στο δημοτικό σχολείο
Δημιουργός:
ΣΑΜΑΝΤΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΜΑΝΕΣΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Cognitive abilities of students involved in school bullying/ victimization incidents, Νοητικές ικανότητες εμπλεκομένων σε περιστατικά Σχολικού Εκφοβισμού/ Θυματοποίησης
Δημιουργός:
ΚΑΦΑΛΟΥΚΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Δείκτης νοημοσύνης, κίνητρα, στρατηγικές μάθησης και σχολικές επιδόσεις μαθητών Γυμνασίου
Δημιουργός:
ΖΜΠΑΙΝΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΜΠΟΤΣΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Συναισθήματα, Διαπροσωπικές σχέσεις και Επικοινωνία σε παιδικές ταινίες: Μια εφαρμοσμένη παιδαγωγική πρόταση
Δημιουργός:
ΤΣΑΤΗΡΗ, ΜΑΡΙΑ, ΚΟΥΜΖΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ, ΓΙΩΤΣΑ, ΑΡΤΕΜΙΣ, ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο Νάρκισσος και η Ηχώ.
Δημιουργός:
ΣΟΦΟΥ, ΑΝΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών της Β΄Δημοτικού
Δημιουργός:
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΔΟΥΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ανίχνευση και εκπαιδευτική διαχείριση χαρισματικών μαθητών, απόψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Δημιουργός:
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥΔΑΚΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΡΑΚΙΝΤΖΗ, ΚΑΡΟΛΙΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Μοντέλα εκπαίδευσης χαρισματικών μαθητών στην Ευρώπη
Δημιουργός:
ΚΑΛΙΑΝΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ, ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η διερεύνηση των στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Δημιουργός:
ΣΙΟΥΤΗ, ΖΩΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Παρόν και μέλλον της Εσπερινής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Νομοθετικό πλαίσιο, διαμορφωτικοί παράγοντες – κοινωνικές συνιστώσες, σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα
Δημιουργός:
Γαλίτης, Παντελής
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Συμβουλευτική γονέων στη διαχείριση της συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξης των χαρισματικών παιδιών
Δημιουργός:
ΝΑΝΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ, ΣΑΛΜΟΝΤ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΠΑΠΠΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η εκπαίδευση των χαρισματικών μαθητών σε χώρες της Ευρώπης και την Ελλάδα - Σύγκριση εκπαιδευτικών πρoγραμμάτων
Δημιουργός:
ΚΑΝΑΤΣΟΥΛΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΗΛΕΚΤΡΑ, ΠΑΤΣΙΑΔΟΥ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο εκπαιδευτικός ως ηγέτης ενός αποτελεσματικού και ανοιχτού σχολείου
Δημιουργός:
ΚΑΡΜΑ, ΣΟΦΙΑ-ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ, ΠΟΛΥΖΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η Σχέση της Χαρισματικότητας και των Ψυχολογικών Δυσκολιών
Δημιουργός:
ΤΡΑΙΦΟΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Διερεύνηση των συναισθηματικών δυσκολιών μητέρων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Δημιουργός:
ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΗΛΙΑΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ, ΖΩΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η εφηβική παραβατικότητα
Δημιουργός:
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΑΘΗ, ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΗ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Εναντιωματική προκλητική διαταραχή των παιδιών: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και του σχολείου, Εναντιωματική προκλητική διαταραχή των παιδιών: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και του σχολείου
Δημιουργός:
ΓΑΛΑΝΑΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΖΑΦΕΡΙΑΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Συνέδριο:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών (ΕΚΠΑ) - Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!